Realizujemy przekazy pieniężne za pośrednictwem Western Union.
W celu wysłania lub odebrania przekazu zapraszamy do jednej z naszych placówek. Kliknij poniżej, aby znaleźć odpowiedzi na często zadawane pytania.
- MTCN
- Imię i nazwisko odbiorcy
- Miasto i kraj odbiorcy
- Oczekiwana kwota
- Imię i nazwisko nadawcy
- Miasto i kraj nadawcy
Wymagane jest również okazanie akceptowanych dokumentów tożsamości. Obowiązywać mogą pewne ograniczenia.
W niektórych przypadkach konieczne może być również potwierdzenie swojego aktualnego adresu zamieszkania przez odbiorcę, na przykład za pomocą rachunku za media.
Sprawdź dostępne kraje docelowe i dostępnych operatorów sieci komórkowych.
Po wysłaniu pieniędzy poproś odbiorcę o skontaktowanie się z bankiem lub sprawdzenie wyciągu bankowego w celu ustalenia, czy środki wpłynęły.
Aby poprosić o zwrot, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta, a w przypadku osobistego wysłania pieniędzy zgłoś się z powrotem do właściwej placówki.
* Kwota zwrotu (kwota wysłana i/lub opłaty za przekaz) zależy od wybranej usługi i powodu anulowania. W przypadku pytań dotyczących kwoty do zwrotu, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta. Więcej informacji można również znaleźć w dziale Warunki.
Na ogół realizacja zwrotu trwa do 10 dni roboczych od daty jego zakończenia.